גבריאל תורן יועץ אישי בתחום הבנייה

מאגר בעלי מקצוע בתחום חימום תת רצפתי

בחירת חברה להתקנת חימום תת רצפתי לבית החלומות שלכם זאת החלטה שכדאי להקדיש לה מחשבה. אחרי הכל מדובר על השקעה לא קטנה, שצריכה לשרת מטרה חשובה. כדי לעשות את ההחלטה הטובה ביותר, ריכזנו עבורכם את הטיפים וההדרכות הטובות ביותר לבחירת חברה להתקנת חימום תת רצפתי האידיאלית לצרכים שלכם.

עידן

ציון כללי: 10

רוצה לשוחח עם מומחה בתחום? השאירו פרטים, אנו מיד חוזרים...

למה חשוב לבחור חברת חימום תת רצפתי מומלצת?

אם אתם בונים בית פרטי, אתם כנראה גם מבינים שחימום תת רצפתי זה לא מותרות, אלא אלמנט שיכול לספק לכם איכות חיים גבוהה יותר לשנים ארוכות בעתיד.

לכן כדאי להשקיע בהתקנת מערכת חימום תת רצפתי, אבל עוד יותר חשוב – לבחור את המתקין, או הקבלן, או את החברה שתספק לכם מערכת חימום תת רצפתי מצוינת וגם תדאג לבצע את ההתקנה באופן יסודי, מקצועי ומדויק.

קבלן חימום תת רצפתי מומלץ יוודא שאתם מקבלים את הבידוד הכי איכותי ומתאים למערכת החימום, לקרקע ולבית שלכם וגם יתקין את הבידוד בצורה איכותית ומדויקת.

הוא ידאג לספק לכם צנרת רב שכבתית איכותית, שתחזיק מעמד לשנים רבות, משאבה עם תפוקה גבוהה יותר ויתן לכם טיפים טובים על שמירת החום בתוך הבית, נוסף על התקנת החימום התת רצפתי.

הוא יקפיד להתקין לכם מערכת שקטה, חסכונית ויעילה, שתספק לכם לא רק חימום יעיל ונעים, אלא גם שקט תפעולי וחיסכון כספי לשנים ארוכות. ולכן כדאי להשקיע בבחירת בעל המקצוע האיכותי שיכול לתת לכם את כל זה.

במידה והתקבל ציון מעל 9, בעל המקצוע יופיע באתר ויוכל לתת שירות לגולשי האתר. למדו עוד על חימום תת רצפתי.

מה חשוב לדעת על חימום תת ריצפתי

איך בוחרים חברה להתקנת חימום תת רצפתי?

חברה להתקנת חימום תת רצפתי צריכה לספק סוגים שונים של ציוד וחומרי גלם באיכות גבוהה, עם תו תקן מחמיר. היא צריכה להיות מסוגלת לבצע את ההתקנה בצורה הנכונה ביותר לבית שלכם ולצרכים שלכם, תוך מימוש מקסימלי פוטנציאל המערכת.

בנוסף, היא צריכה להציב בעדיפות עליונה את העמידות של המערכת לשנים ארוכות.

אז איך בוחרים את החברה המתאימה?

  • ממליצים – כשאתם מדברים עם ממליצים, כדאי לוודא שהחברה התקינה להם את מערכת החימום כבר לפני כמה שנים, כדי שתוכלו לקבל חוות דעת גם על רמת העמידות של המערכת, על ההתקנה ולא פחות חשוב – לוודא שיש לכם למי לפנות גם אחרי ההתקנה, אם יש בעיות במערכת.
  • חומרי גלם וציוד – כדאי לבדוק שהמתקין משתמש רק בחומרי גלם איכותיים עם תו תקן ישראלי/אמריקאי/אירופאי בלבד.
  • שימו לב למחירים – מה שעולה בזול בטווח הקצר עלול לעלות לכם הרבה מאוד בטווח הארוך.
  • לכו לראות – מערכות חימום תת רצפתי בבתים אחרים, שבוצעו על ידי הקבלן שלכם. בדקו את מערכת ההפעלה, את מידת הנוחות והקלות של השימוש במערכת והתחזוקה שלה, את מידת היעילות שלה בחימום הבית. שאלו על עלויות תקופתיות של אנרגיה ותחזוקה.

חימום על בסיס חשמל משתלם רק לטווח הקצר בעקבות עלויות התקנת המערכת אך לאחר כמה שנים, מערכת על בסיס מים בהחלט הרבה יותר משתלמת.

צריך לשמור לפחות גובה של 17 ס"מ מרצפת הבטון ועד לגובה הריצוף כדי להשאיר מקום לתשתיות , למערכת החימום ולריצוף עצמו.

אם החלטתם שאתם רוצים מערכת חימום תת רצפתי, רצוי לידע את בעלי המקצוע שלכם כמה שיותר מוקדם כדי להיערך לכך מבחינה תכנונית ובכל מקרה לא יאוחר ממועד השלמת שלד הבית.

במידה ואין לכם תקציב למערכת מלאה, חשוב לעשות לכל הפחות את פריסת התשתית שלא ניתן לעשות אותה בהמשך לעומת התקנת משאבת החום שניתן לספק ולחבר אותה גם אחרי כמה שנים כשירווח לכם כלכלית.

על מערכת חימום תת רצפתי יש 15 שנים אחריות לכל מקרה של נזילה או תקלה כך שאתם יכולים להיות רגועים.

ראשית בחימום תת רצפתי החימום הוא איכותי ואחיד יותר, שנית מערכת חימום תת רצפתי לא מייבשת את האוויר בדומה למזגן ובנוסף, מדובר על איכות חיים נעימה וטובה יותר בחורף שגם מעלה את שווי הבית שלכם.

מוזמנים לקרוא מה הלקוחות אמרו על חברות להתקנת חימום תת רצפתי באתר המומחה לבנייה

Scroll to Top
× שיחה עם נציג Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday