גבריאל תורן יועץ אישי בתחום הבנייה

מאגר בעלי מקצוע בתחום קבלני מפתח

בחירת קבלן מפתח לבניית בית החלומות שלכם זאת החלטה שכדאי לעשות בכובד ראש – אחרי הכל מדובר על בעל המקצוע שינהל את בניית הבית שלכם מתחילת התהליך ועד סופו. כדי לעשות את ההחלטה הטובה ביותר, ריכזנו עבורכם את הטיפים וההדרכות הטובות ביותר לבחירת קבלן מפתח אופטימלי לצרכים שלכם.

ישראל

ציון כללי: 10

אושר

ציון כללי: 10

אהרון

ציון כללי: 10

גדעון

ציון כללי: 10

רוצה לשוחח עם מומחה בתחום? השאירו פרטים, אנו מיד חוזרים...

קבלן מפתח הוא בעל מקצוע שמכיר היטב את תחום הבניה. יש לו לא מעט ניסיון בניהול פרויקטים ואת הניסיון הזה הוא מגייס לטובת הבית שלכם. הוא בוחר את אנשי המקצוע הטובים ביותר שהוא מכיר ועליו מוטלת האחריות לנהל את כל התהליכים המתרחשים באתר הבנייה על הצד הטוב ביותר, ממש עד שאתם מקבלים את המפתח לבית.

אז אמנם עבודה מול קבלן מפתח מוסיפה לעלויות של הפרויקט כמה אחוזים בודדים בעלות הבנייה, אבל היא משחררת אתכם מתפקיד ה"ניהול" של הפרויקט וחוסכת לכם לא מעט זמן במשא ומתן מול עשרות ספקים ובעלי מקצוע. בניגוד אליכם, קבלן מפתח הוא בעל מקצוע, שזה התפקיד שלו. לכן יש חשיבות גבוהה לבחירה נכונה של בעל מקצוע עם תפקיד כל כך מרכזי בפרויקט.

איך בחרנו את בעלי המקצוע באתר?

במידה והתקבל ציון מעל 9, בעל המקצוע יופיע באתר ויוכל לתת שירות לגולשי האתר. למדו עוד על מה הוא אדריכל.

קבלני מפתח מומלצים

איך בוחרים קבלן מפתח?

כדי לבחור קבלן מפתח שאתם יכולים לתת בו את האמון המתבקש ולהפקיד בידיו את פרויקט הבניה של בית החלומות שלכם, כדאי לבדוק מראש כמה פרמטרים חשובים:

  1. קבלן רשום – רישום בפנקס הקבלנים מעיד כי הקבלן שלכם עבר את ההכשרה החוקית והמתבקשת לסוג זה של עבודה, לצד עמידה בתנאים חשובים נוספים ולכן קיבל את ההסמכה הרשמית לעסוק בתפקיד שלו. בנוסף, תמצאו ברישום גם ציון של רמת הפרויקטים שהקבלן מורשה לבצע, שיש לו ניסיון בהם וכך תדעו אם יש לו את הכישורים הנדרשים לפרויקט בסדר הגודל שאתם צריכים.

2. המלצות – כדאי לבדוק עם  בעלי מקצוע כמו אדריכלים וקבלנים מתחומים שונים, כמו גם מול הלקוחות הקודמים שלו: האם הוא מקפיד על עמידה בזמנים? איך התקשורת הבינאישית שלו? מה הרמה המקצועית של בעלי המקצוע שעובדים איתו? עד כמה הוא יסודי ומקצועי בניהול התהליכים השונים בפרויקט?

3. ניסיון מקצועי – קבלן מפתח הוא אמנם סוג של מנהל עבודה בהגדרה שלו, אבל בגלל שיש לו אחריות על תהליכים מורכבים וחשובים, כמו ביסוס הבית, ביצוע עבודות שלד, אינסטלציה וגמר, חשוב לבדוק שיש לו ניסיון מקצועי והיכרות מקצועית מספיק טובה עם כל התחומים האלה.

4. יושרה ואמינות – שווה לבדוק בגוגל ולברר עם הממליצים שהקבלן שלכם נקי מתביעות משפטיות סביב העיסוק המקצועי שלו ב 5 השנים האחרונות.

מוזמנים לקרוא עוד מאמרים חשובים בנושא:

שאלת השאלות – קבלן מפתח או הפרדת קבלנים?

מה חשוב לוודא בחוזה עם קבלן שלד?

טיפים מעולים לתכנון הבית, לא תקראו?!

חלוקת תשלומים לבעלי מקצוע וקבלנים, חובה לקרוא!

לקבלן המפתח יש יתרון מרכזי והוא חיסכון בזמן וכאב ראש עבורכם בכל תהליך הבנייה כך שהוא מרכז את כל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת ואתם מקבלים כתובת אחת עם אחריות אחת לכל הבקשות והדרישות שלכם, בנוסף אתם חוסכים זמן רב במו"מ מול עשרות בעלי מקצוע וספקים שונים ממגוון תחומים.

לרוב כדאי בהחלט לקחת מפקח בתהליך בניה עם קבלן מפתח ולפחות לבצע ביקורות בשלבי התשלום לקבלן על מנת לוודא שהשלב בוצע כראוי וברמה המצופה.

מניסיון של מאות הצעות המחיר נראה כי עלות קבלן מפתח יקרה בכ-5% ביחס להפרדת קבלנים, מנגד יש כאן חיסכון משמעותי בזמן וכאבי ראש כך שיש חיסכון גם מהצד השני ששווה לא מעט כסף.

קבלן מפתח נותן אחריות על כל העבודה על פי חוק המכר בהתאם לכל מרכיב של העבודה, חשוב לעבור בצורה מפורטת עם הקבלן על האחריות לכל מרכיבי העבודה ולהבין כמה שנות אחריות כלולות במסגרת העסקה.

מה הגולשים שלנו אמרו על קבלני אלומיניום באתר המומחה לבנייה

Scroll to Top
× שיחה עם נציג Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday