גבריאל תורן יועץ אישי בתחום הבנייה

חיפוי חוץ בריקים / אבן

השימוש הנפוץ ביותר בבריקים הוא לצורך חיפוי נישות מסוימות בבית: קירות מרכזיים, אח של אש, מבואות כניסה , וגם לחוץ הבית בחרתם בחיפוי בריקים לחוץ הבית? הכירו את הסוגים השונים של בריקים

  • לבני סיליקט (דמוי אבן) –לבנים תעשייתיות המיוצרות מתערובת של חול וסלעים , הן מגיעות לפי מידות סטנדרטיות ובגוונים הקבועים מראש, מראה אחיד נקי וישר והמחיר זול יותר בהשוואה לבריקים אחרים.
  • בריקים מאבן טבעית – אלו בריקים הנחתכים באופן מבוקר מסלעים ואבנים גדולות המצויות בטבע, הן עוברות תהליך של חיתוך שיוף ואריזה לארץ לכן המחיר שלהם יחסית יותר יקר מדמוי אבן אך המראה הטבעי שלהם קורץ לבונים ולמשפצים.
  • בריקים מפירוק – אלו בריקים שפורקו מבתים אמיתיים בעיקר מאירופה ועברו תהליך של ניקוי ואריזה והגיעו לארץ במשלוחים.
    הבריקים מפירוק ייחודיים בגוון שלהם ומכילים בתוכם שנים רבות של היסטוריה, תקופות מזג אוויר רבות ומינרליים שונים שנספגו בהם לאורך השנים. העלות של בריקים מפירוק היא יקרה יותר בגלל כל התהליך של הפירוק, ניקוי ואריזה שהם עוברים.                      

טיפ: בדרך כלל חברות הבריקים חותכות את הבריק משני הצדדים ואת החלק האמצעי שהוא ישר יותר הן מוכרות בנפרד במחיר זול יותר, אם לא אכפת לכם שחלק מהבריקים יהיו עם מעט קווים ישרים יותר, אתם יכולים לחסוך כמה עשרות שקלים למ”ר בכך שתבקשו לחתוך את האמצע לשניים ולקבל אותו כחלק מההזמנה הכוללת.

Scroll to Top
× שיחה עם נציג Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday