גבריאל תורן יועץ אישי בתחום הבנייה

הכסף שלכם רוצה לחזור אליכם!

עידן יוסף ראוי חשבון

תשלום מס שבח הוא חלק בלתי נמנע של לא מעט עסקאות נדל"ן בישראל. בדיקות רבות מראות שעשרות אלפי ישראלים משלמים הרבה יותר ממה שהם צריכים לשלם באמת!

אז איך ניתן לקבל החזר מס שבח בגובה עשרות ואף מאות אלפי שקלים?

בואו לגלות איך זה עובד באמת

איך מחשבים מס שבח?

מס שבח יכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד, בהתאם לנתוני העסקה והמשתנים הכלולים בחישוב הבסיסי. חישוב מס שבח נעשה לרוב תוך התייחסות לנתונים המרכזיים, כמו מחיר הנכס כשקניתם אותו לפני שנים, כמה הוצאתם עליו מאז, (בתנאי ששמרתם את הקבלות ויש לכם אסמכתאות על תשלומים), רמת הפחת, עלויות של בעלי מקצוע, מיסים ששילמתם על רכישת הנכס  וכמה אתם מרוויחים על המכירה.

 

את החישובים האלה ניתן לעשות בעזרת עו"ד מקרקעין מקצועי , רו"ח מקצועי ינתח את התיק שלכם ויבצע חישובים נוספים כך שניתן יהיה להפחית משמעותית את מס השבח לתשלום וכך נשאיר את השבח רק לאל😊.

רגע, בואו נבדוק האם מגיע לכם כסף בחזרה:

אם עניתם כן על שתי השאלות, אתם בדרך להחזר כספי משמעותי!

למה אתם צריכים רו"ח מומחה למס שבח?

אם מכרתם בית או דירה או שאתם חושבים למכור את הבית שבניתם או שיפצתם, או מתכננים להשקיע בעסקת נדל"ן – יכול להיות שתצטרכו לשלם מס שבח! הבעיה היא, שאם לא מכירים את כללי המשחק, סביר להניח שתשלמו הרבה יותר ממה שאתם באמת צריכים!

 

בבדיקה מעמיקה ואישית של רו"ח מקצועי תוכלו לקבל החזר של עשרות ואף מאות אלפי שקלים וכל זאת על ידי דיוק הנתונים שלכם מול רשויות המס, זה באמת פשוט כמו שזה נשמע! למעשה, גם אם כבר שילמתם מס שבח גבוה ממה שצריך, אפשר לתקן את הטעויות שנעשו, לבדוק אילו מנגנונים ניתן להפעיל ברשויות המס ולפעול בצורה מקצועית כדי להשיג לכם החזר נכבד במס שבח.

 

עידן יוסף, רואה חשבון בעל התמחות ספציפית במיסוי מקרקעין ובמיוחד במס שבח נותן שירות לכל מי שרוצה לבצע עסקת מכירת מקרקעין (או לבדק החזרי מס שבח), תוך בדיקה יסודית של העסקה והנתונים האישיים הייחודיים שלכם – לצורך חישוב מדוייק של מס שבח שאותו צריך לשלם.

חישוב מס שבח על ידי רואה חשבון מומחה למיסוי מקרקעין

עו"ד מקרקעין מחשבים שומת שבח מיטבית נכון למועד העסקה, אבל אחרי שמוסיפים לחישוב את הנתונים האישיים הרלוונטיים, מגלים שחבות המס שלכם אפילו יותר נמוכה ממה שחשבתם! החישוב המדויק של מס שבח על ידי רואה חשבון עם התמחות במיסוי מקרקעין מאפשר חיסכון משמעותי על עסקאות מקרקעין, על ידי שימוש בידע וכלים מיוחדים לרואי חשבון.

 

התוצאה – חיסכון משמעותי בשבח ששולם. נותנים לכם עודף – לא תקחו? השאלה היא, איך מבצעים את החישוב המדויק והמפורט של חבות מס שבח, כדי לתת לכם את העלויות המדויקות לשומת השבח המיטבית, כפי שאתם צריכים לשלם באמת.

מה השגנו ללקוחות שלנו...

קבלו גם אתם שירותי החזר מס שבח מהמומחים שלנו בתחום!
לא קיבלתם לא שילמתם!

למה אנחנו? כל הסיבות לבצע חישוב מס שבח עם תובנה פיננסית

רואה חשבון עידן יוסף ממשרד רו"ח תובנה פיננסית מתמחה בתחום מיסוי מקרקעין ושבח, מכיר על בוריו את התחום ועוסק בו מזה כעשור. בין לקוחות המשרד בעלי עסקים, משקיעים בתחום הנדל"ן ואנשים פרטיים המעוניינים לבצע עסקאות מקרקעין תוך מיצוי זכויותיהם מול רשויות המס וצמצום חבות המס באופן מיטבי, לצד עורכי דין בתחום המקרקעין המעוניינים לספק ללקוחותיהם שירות מקיף ויסודי.

 

השירות נחשב ייחודי ופורץ דרך, כי הוא משלב שני תחומים שפועלים בדרך כלל בנפרד – עריכת דין וראיית חשבון.

 

כאשר מצליבים את המידע משני התחומים השונים, מקבלים תמונה מלאה יותר, המאפשרת לצמצם משמעותית את חבות המס ולחסוך עשרות אלפי שקלים! רו"ח עם התמחות ספציפית במיסוי מקרקעין ושבח יכול להגדיל את ההחזר ולצמצם את חבות המס של הלקוח מהעסקה על ידי יישום הידע הספציפי שלו בתחום ראיית החשבון והמיסוי (בניגוד לעו"ד המתמחה בצד החוקי והמשפטי).

 

רו"ח עם מומחיות במיסוי מקרקעין יודע כיצד לבדוק אם באמת הלקוח שילם מס שבח מותאם לעסקה, להכנסות האישיות שלו, לרקע האישי, לגיל ועוד (לדוגמה, קיימות הטבות מס משמעותיות אצל נישומים מעל גיל 60, אותן ניתן ליישם רק בשיתוף עם מס הכנסה בעזרת רו"ח מתאים). בנוסף, הוא יכול להפעיל מגוון מנגנונים, מול מס הכנסה ומיסוי מקרקעין וליצור תיאום בין שני הגורמים כדי להפיק עבור הלקוח את חבות המס הנמוכה ביותר שניתן או להשיג עבורו החזר מס שבח.

עסקת נדל"ן עלולה להוליד סטייה בגובה המס ואף חבות מס כפולה – למס הכנסה ולמס שבח.  כאשר מדובר על עסקת נדל"ן, תשלום המס משוייך למיסוי מקרקעין, אבל מדובר על רווח מעסקה ולכן ייתכן מיסוי כפול דרך מס הכנסה. לכן, כאשר מבצעים חישוב מס שבח יש להבחין בין מיסוי מקרקעין לבין מסלולי מיסוי אחרים, כמו מס הכנסה, מיסוי הוני ועוד, כדי למנוע מצב של כפל מס.

עם משרד רו"ח תובנה פיננסית, מדובר על הליך קל ומהיר הכולל את איסוף מסמכים הכוללים נתונים ומידע רלוונטי להפחתת חבות המס. לאחר מכן רו"ח מפעיל את המנגנונים המתאימים ברשויות המס, על ידי הגשת המסמכים והחישובים העדכניים, לצורך קבלת החזר משמעותי.

מס שבח שייך לעולם המיסוי, שהוא תחום ההתמחות של רואי חשבון. עורכי דין מתייחסים מטבע הדברים בעיקר להיבטים המשפטיים של העסקה ואינם מכירים על בוריים את כל ההיבטים והדקויות של מיסוי מותאם אישית ללקוח, לכן רק רואה חשבון יכול לבצע אופטימיזציה של חבות המס בהתאמה אישית, תוך חיסכון משמעותי ללקוח.

חישוב מס שבח כולל התייחסות למספר גדול של פרטים קטנים וגדולים, פרטים הנוגעים לעסקה, לעומת פרטים אישיים של מבצעי העסקה, חישוב לינארי מורכב ועוד. ניתן לתכנן מראש עסקת מכירה בצורה חכמה בהתאם לחוק, כדי לקבל הטבות במס שבח לצד דרכים נוספות הידועות למומחים בתחום המיסוי. לכן חשוב לבצע את החישוב בעזרת רואה חשבון מומחה למס שבח.

כאשר אדם מבצע מכירה של נדל"ן ברווח, אם אינו זכאי לפטור, עליו לשלם מס שבח על הרווח הריאלי בניכוי הוצאות ולאחר חישוב הכולל נתונים אישיים שונים. מוזמנים לקראו עוד בנושא מכאן.

לסיכום

בין אם אתם מתכננים עסקת נדל"ן, משקיעים או מתכננים למכור – חשוב להתייעץ בהקדם עם רואה חשבון מומחה למס שבח, שיכול לעזור לצמצם משמעותית את חבות המס שלכם ולחסוך לכם אלפי שקלים.

לא קיבלתם לא שילמתם!

השאירו פרטים לשיחה עם יועץ בתחום החזר מס שבח

Scroll to Top